اجرا تم تولدت با ما


تم تولد پسرانه


تم تولد یکی از مهم ترین و اصلی ترین انتخاب ها برای برگزاری یک جشن تولد برای سنین و سلیقه های مختلف است که امروزه حسابی مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما نیز به دنبال انتخاب طرحی مناسب و زیبا هستید برای دخترخانم خود می باشید از مجموعه کارهای زیبای تشریفات روناک دیدن کنید و برای دختر دلبندتان زیبایی ترین دکور را از بین دکور های دخترانه ما انتخاب کنید، تیم تشریفاتی روناک تمام تلاش خود را برای زیبا ساختن یک روز فوق العاده برای شما و دلبندتان خواهد کرد. در ادامه به نکاتی درباره تم تولد دخترانه اشاره خواهیم کرد.

تم جشن تولد چیست؟

به طور معمول در خصوص جشن تولد و جشن‌های مختلف با واژه تم تولد برخورد کرده اید اما مطمئناً تعریف درستی برای پاسخ به سؤال تم تولد چیست ندارید. در ادامه به برسی دقیق پاسخ این سؤال می‌پردازیم. منظور از تم تولد هارمونی مناسبی از لوازم تزئینی تولد و لوازم پذیرایی از میهمانان در کنار یکدیگر می باشد که نوع آن بسته به سلیقه افراد متفاوت است. لوازم تزئینی شامل انواع ریسه و آویز، بادکنک، رومیزی و اعداد تولد است و وسایل پذیرایی از مهمان شامل بشقاب کیک، چاقو و لیوان می باشد. ست شدن تمام موارد ذکر شده از نظر رنگ و طرح به شکوه هرچه تمام تر جشن تولد شما می افزاید. تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه نیز همانند تم تولد دخترانه، یکی از محبوب‌ترین تم‌ های تولد است که برای پسران کوچک و نوجوانان برگزار می‌شود. برای تزئین این تم، باید از رنگ‌های متنوعی مانند آبی، سبز، قرمز، زرد، نارنجی و … استفاده کرد و موضوعاتی مانند شخصیت‌های کارتونی، ورزش ها، حیوانات، ماشین‌ها و … را برای تزئینات مورد استفاده قرار داد. برای انتخاب طرح و رنگ تم تولد پسرانه لازم است این نکته را مد نظر داشته باشید که عموم پسرها در سنین مختلف میل بیشتری رنگ‌های سرد و خنثی دارند. دکور داستان اسباب بازی ها اگر فرزند شما یک پسر بچه خردسال است از تم‌ های تولد با رنگ‌ های سبز و آبی پاستلی یا جیغ، در صورتی که فرزند پسر شما در مرحله نوجوانی و جوانی قرار دارد شما می‌توانید از تم‌هایی با ترکیب رنگی خنثی با سرد مانند طوسی و سفید، سفید و مشکی، خاکستری و مشکی و… استفاده نمایید. اکثر پسر بچه‌ های ۴ تا ۱۰ ساله علاقه ویژه ای به شخصیت‌های کارتونی دارند و خود را به جای شخصیت‌های کارتونی هیجان انگیز مثل اسپایدرمن، بتمن، مینیون، مک کویین و … تصور می‌کنند. در نتیجه انتخاب تم تولد مناسب با شخصیت مورد علاقه کودکتان برای آن‌ها بسیار جذاب است.

چه تزئیناتی برای تم تولد پسرانه به کار ببریم؟

تزئیناتی که برای تم تولد پسرانه استفاده می‌شود، شامل دکوراسیون میز، بنر، بالون، پرچم، شمع، کیک، جعبه‌ شیرینی، لوازم جشن و سایر لوازم تزئینی است. همچنین، بازی‌ های متنوع و شیرینی‌ های مختلفی نیز برای این تم استفاده می‌شود. در کل، برای تزئین جشن تولد پسرانه باید به رنگ‌ها، شخصیت‌ها و موضوعاتی که پسران دوست دارند توجه کرد و سعی کرد جشن تولدی خاص و جذاب برای آنها برگزار کرد. با استفاده از ایده‌ها و نکاتی که در مورد تم تولد پسرانه بیان شد، می‌توانید جشن تولد متفاوت و جذابی را برای پسر کوچک خود برگزار کنید. تیم تشریفاتی روناک همواره سعی میکند که با بهره گیری از تجربیات چند ساله خود، اوقات خوشی را برای شما و خانواده فراهم سازد.

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، یک مشاوره رایگان درباره نحوه برگزاری تولد فرزندتون از تیم تشریفات روناک دریافت کنید.


در ادامه توجه شما را به برخی از تم های تولد پسرانه که توسط موسسه تشریفات روناک، طراحی و اجرا شده جلب می نماییم :

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، یک مشاوره رایگان درباره نحوه برگزاری تولد فرزندتون از تیم تشریفات روناک دریافت کنید.