دکور مناسبت ها


دکور مناسبت‌ ها مختلف ایرانی به شدت به تفکر فرهنگی و ذوق هنری مربوط می‌شود. در ادامه به برخی از دکور مناسبت ها که ممکن است برای مناسبت‌های مختلف ایرانی استفاده شود، میپردازیم:

  1. دکوراسیون نوروز: برای جشن نوروز، می‌توانید از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید. میز و صندلی‌ها را با رومیزی زرد یا قرمز و صندلی‌هایی با پوشش‌های قرمز یا زرد تزیین کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از گل‌های تازه و شاخه‌های سبز، فضای جشن را زیباتر کنید.
  2. دکوراسیون مهرگان: برای جشن مهرگان، می‌توانید از پایه‌ های چوبی و دکوراسیون‌ های پاییزی مانند برگ‌ها، میوه‌ها و گل‌های پاییزی استفاده کنید. از رنگ‌های نارنجی، قرمز و زرد برای تزیین استفاده کنید و صندلی‌ها و میز را با پارچه‌های پاییزی پوشانید.
  3. دکوراسیون شب یلدا: برای جشن شب یلدا، می‌توانید از شمع‌ها، میوه‌های زمستانی، گل‌های بنفشه و برف‌های مصنوعی استفاده کنید. همچنین می‌توانید فضای جشن را با زیرانداز‌های قرمز و سفید تزئین کنید.

دکور مناسبت ها

دکور مناسبت ها

این تنها چند نمونه از الگوهای دکوراسیونی هستند که می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف ایرانی استفاده کنید. ما در تیم تشریفات روناک، بهریتن دکور ها را بسته به مناسبت های مختلف برای شما عزیزان فراهم میکنیم تا یک روز رویایی را برای شما خلق کنیم.


در ادامه توجه شما را به برخی از دکور مناسبت ها که توسط موسسه تشریفات روناک، طراحی و اجرا شده جلب می نماییم :